Er du grundejerforeningens nye kasserer?

Erik Larsen har meddelt at han ikke søger genvalg som kasserer ved dette års generalforsamling. Vi har derfor brug for at finde en afløser.

Er du regnskabskyndig eller er glad for tal kunne det måske være noget for dig?

Kassererarbejdet i grundejerforeningen består af følgende opgaver:

• Kontingentopkrævning af foreningens medlemmer
  • Postering af bilag og betaling af regninger
  • Udarbejdelse af årsregnskab og budget
  • Varetagelse af foreningens digitale postkasse
  • Kontakt til foreningens bankforbindelse
  • Kontakt til foreningens revisorer
  • Deltagelse i 1-2 bestyrelsesmøder årligt, samt generalforsamlingen

Vi er en lille forening med 85 medlemmer, og har et tilsvarende lille regnskab. Så for den regnskabskyndige er det en overskuelig, men dog nødvendig opgave der skal løses.

Hidtil har vi i foreningen været heldige at kunne løfte denne opgave ad frivillighedens vej, og håber på at dette kan fortsætte, da vi ikke med de nuværende kontingentsatser har økonomi til at betale en virksomhed for opgaven (anslået ca. 20.000 kr. årligt).

Er du interesseret i at høre mere om opgaven, er du velkommen til at kontakte kasserer Erik Larsen.