Generalforsamling 2021 udskudt

Generalforsamlingen 2021 er pga. coronarestriktioner udskudt indtil videre. Generalforsamlingen skulle have været afholdt senest med udgangen af marts måned, og indkaldes med 14 dages varsel. Dette kan ikke opfyldes under de aktuelle restriktioner, med et forsamlingsforbud på 5 indendørs, samt 10 udendørs.

Bestyrelsen afventer en genåbning der åbner for afholdelse.

Når generalforsamlingen kan afholdes, vil den blive indkaldt med vanligt varsel.

Kasserer og bestyrelsesmedlem søges

I år er kasserer Erik Larsen og bestyrelsesmedlem Claus Mølhede på valg, og de ønsker begge at udtræde af bestyrelsen. Begynd allerede nu at overveje, om ikke du skulle give en hånd med.

Opgaven som kasserer dækker følgende opgaver:

• opkrævning af kontingent
  • betaling af regninger
  • kontakt til Danske Bank
  • afslutning af regnskab

Der er ingen af de øvrige opgaver såsom grønne områder eller andet, man bliver involveret i, hvis man ikke ønsker det.

Vi har et lille regnskab, og du vil blive grundigt indsat i opgaverne af den tidligere kasserer.

Og så skal vi huske at fortælle, at det faktisk er meget hyggeligt at være til bestyrelsesmøde.