Oplæg til generalforsamling

Godt nytår ønskes I alle af grundejerforeningens bestyrelse 😀

Med der nye år nærmer sig også årets generalforsamling, hvor alle medlemmer har mulighed for at få forslag behandlet. Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i hænde senest d. 1. februar.

Foreslå et indlæg

Vi har tidligere inden eller i forlængelse af generalforsamlinger haft fornøjelsen af et indlæg om indbrudsforebyggelse og nabohjælp, haft besøg af en ejendomsmægler, fået præsenteret produkter af et tyveri/indbruds-alarmselskab samt haft besøg af en instruktør i livreddende førstehjælp og hjertestarteren. Hvis du har ønsker eller gode forslag til et emne, som det kunne være spændende at høre om i år, vil vi meget gerne høre fra dig.

Skriv en kommentar på facebook, eller send en mail med dit forslag.